pengikut aku...

MINYAK PELINCIR JTX1000

MINYAK PELINCIR JTX1000
for order call @ sms 0123979951 (SHAH)

Monday, 21 February 2011

ada masalah dengan kereta??

kepada yang hendak bertanya mengenai masalah kereta dan kemungkinan kereta yang dipandu terasa tidak memuaskan seperti mungkin ada kerosakan berlaku! so...korang janganlah segan silu utk bertanya kepada saya...korang boleh komen kat entri saya ni..saya akan cuba memberi pendapat~

9 comments:

  1. saye! saye! saye nk tnyerrrr...

    ni ha, lau absober tu menatang ape??
    (spelling ikot suke)

    ReplyDelete
  2. bb,absober tu mcm agor2 bandung yg dah lama kite tak buat...ha3

    ReplyDelete
  3. ahhaaaa...pelik je dengar nihhh.. exsober!!!tujuan ia utk mengimbang kenderaan semasa begerak supaya tidak bergoyang. Sekitanya exsober telah rosak @ telah lama berada pada kenderaan melebihi 3 tahun maka perlu lah diganti dan juga ia diperbuat dari besi keluli + getah bukan dari kacukan haiwan..haaa3..

    ReplyDelete
  4. agor2..nih dh nk jd projek lain...

    ReplyDelete
  5. ala, aritu g tukar tayar org cine tu suh tukar axsober.. =(

    ReplyDelete
  6. exsober okay cik bb...muahaha aku pun tak pandai ngeja...agor2 projek utk kenyangkan perut...

    ReplyDelete
  7. bb : masa repair kereta awk mmg dh perasan yang exsober tu dah rosak...
    jadi kalau nak tukar jgn cari mekanik lain tau!

    ReplyDelete
  8. oh yeke? bulan 3 la noh.. keras mak gini oiii.. hunnimadun ni nk kene babap

    ReplyDelete